CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 12. september 2011

Travel helg

Ja så var denne helgen også over. Helgene fly litt for fort. Denne helgen er brukt til tre ting. Først av alt så har jeg snekret på den nye terrasse plattingen. Der etter har det blitt noe arbeid med Tempoposten. Her må jeg innrømme at jeg ligger litt etter skjemaet. Søndagen ble det årets siste sykkelritt. Scanarittet på Jørpeland. Et ok ritt men med litt mye bakker etter min smak. I bakkene fikk jeg problemer med korsryggen. Det skylles nok tretthet i muskulaturen etter å ha godt bøyd for å skru på plass terrassebord hver kveld den siste uken. Men 53 km på 2 timer og 13 minutt er ikke så ille selv om jeg kom inn blant de siste. Jeg kom da til mål til slutt. Scanarittet var det 13 rittet jeg syklet i år så kreftene er nok ikke på topp nå på slutten av sesongen. Jeg ser nok at gjennom vinteren så må treningen fokuseres på tre ting. Kondisjonen kunne nok vert bedre det må jeg prøve å gjøre noe med, ellers så bør jeg fortsette å trene ryggmusklene samt øke styrken på beina. Så får jeg krysse fingrene å håpe at jeg blir ofte å se på Elixia i vinter. Jeg håper også at vi skal få en mild vinter slik at jeg fortsatt kan sykle ute en tid fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar