CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 10. februar 2012

Landsbyrittet 2012




Ja nå er også Landsbyrittet i boks. Plass er sikret. Landsbyrittet går av staben 5. mai. Dette er et 56 km langt ritt som går på en blanding av grusveier og asfalt veier. Start og mål er i Randaberg sentrum. Landsbyrittet arrangeres i år for tredje gang og jeg har selvsagt vert med begge de to tidligere gangene. Målet i år er selvsagt å forbedre tiden fra i fjor. Det første året syklet jeg på 2 timer og 48 minutt noe som jeg ikke var spesielt godt fornøyd med. I fjor ble tiden noe bedre 2 timer og 28 minutter. Så da får vi se hva jeg får til i år. Snitt farten med sykling i både terreng / grusveier og asfaltveier ble i 2010 på 22.67 km noe jeg håper å forbedre noe i år. Vi får se, dagsformen teller jo inn og ikke minst været har mye å bety.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar