CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 17. april 2011

Søndag, søndag.

Søndagen startet med en sen frokost sammen med Susanne og Bjørnar. De skulle reise i dag og da var det ikke tid til mer kos enn frokosten. Anne og jeg kjørte dem til flyplassen og sa fint farvel til dem begge. Det er jo ikke så lenge til vi ser dem igjen. Vi hadde tatt med oss Diesel da vi dro, så etter avlevering på Sola kjørte vi ut på Solastranden og gikk tur. Der trives Diesel godt. Etter en økt på Elixia med styrketrening ble det til at jeg vasket bilen, det er jo kjekt når den er ren. Jeg trillet også ut Transporteren av garasjen etter vinterens dvale. Den fikk seg også en vask. Da jeg var i gang så ville jeg også starte den etter vinterens lagring. Det skulle ikke ha mange tråkk på kicken før den startet. Litt sløv i begynnelsen men så kom den. Side været var fint og både bil og Tempo var nyvasket så måtte jeg jo ta meg en liten tur på Tempoen. Så årets første Tempotur er nå unnagjort. Alltid kjekt å kjøre Tempo. Dagen i dag hadde ikke tid til å sykle noen treningstur men det gjør ikke noe, jeg fikk meg en 9,5 mils tur i går. Så samvittigheten er ren vedrørende treningen. Da var snart søndagen omme og resten av dagen blir brukt til kos sammen med Anne. Ha en fin kveld.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar