CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 4. januar 2012

Hei og godt nyttår til alle.

Tiden flyr i godt selskap heter det. Så sant så sant. Julehøytiden har så absolutt vert et godt selskap. Med både Susanne og Cecilie hjemme til jul. Ja hva mer kan man ønske seg. Juleaften ble feiret sammen med mor og far, Øyvind og hans familie og Jane-Grete. Juleaften ble feiret med pinnekjøtt og mange flotte pakker. Selv fikk jeg ny sykkel gps av Anne. Allværsjakke av Susanne og Cecilie og nye sko av Diesel. Så på den fronten er jeg fornøyd. Sykkel GPSen er riktig nokk ikke kommet i salg i Norge enda. Det er en Garmin Egde 805. Jeg håper den er på plass til sykkel sesongen kommer for fult.
En liten nedtur i julen var det for min del. På juleaften skulle jeg ha meg en liten sykkeltur ute. Var da ikke helt klar over at det med +3 grader var isete veier. Så i en rundkjøring gikk det galt. Der lå jeg så lang jeg var. Sykkelen forsvant en vei og jeg rant på baken en annen vei. Da var det bare å komme seg hjem, dog litt skamslått på endestussen. Nå snart to uker sendere så har jeg fortsatt gangske stor blåmerke og en solid hevelse.
Så om det ikke var nok, på juleaften om kvelden etter at gjestene var kommet vell hjem så satte det inn en kraftig diaré. Ble liggende i to dager og gikk glipp av kalkun middag med familien til Tommy, og en pinnekjøtt middag hos Øyvind og hans familie. Gikk og hanglet og var slapp helt frem til nyårsaften.
Fikk ikke komme i gang med treningen igjen før første nyttårsdag. Men tar det enda noe rolig. Nyttår er nå i gang 2012 heter det. Nyttårsforsetter har jeg ikke noen av, er nok for gammel til det nå. Men har noen mål for dette året. Et av nye dem er å bli bedre på blogging. Og ikke minst det andre målet er å sykle flere sykkelritt enn i fjor. Det ble totalt 13 ritt i 2011 så vi får se hva det blir til i år. Håper på også å få delta på noen nye ritt og kanskje noen som er litt leger. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar