CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 31. mai 2012

Pinsehelgen.

Ja tiden flyr og jeg strever med å henge med. Men det går. Det er så mye som skulle hvert gjort. Hagen, ja den har jeg nok forsømt litt men er på vei. Styrketreningen på Elixia har nå regelrett opphørt. Jobber med neste nr av Tempoposten, der er jeg snart i mål men det er jo vanskelig å sitte inne og jobbe med PC-en når det er bra vær ute. Syklingen er nok i rute, men skulle sikker har flere timer på sete. Men jeg kan ikke klage på den fronten. Til nå i år har jeg syklet 1.300 km ute. Pinsehelgen startet med at jeg fredag kveld kjørte til Hurdal for å hente hjem Cecilie. Hun hadde et lite flyttelass etter å ha vert på Folkehøgskolen der borte i to år. Vi fikk heldigvis med alt. Litt for til store snille Max fikk vi også med oss. Max selv kom meg hestetransport natt fra andre pinsedag. Cecilie og jeg skulle kjøre hjem på lørdagen slik at vi fikk litt av Pinsen hjemme med Anne og Susanne. Bilen ble lastet fradag kveld og før vi kjørte på lørdagen måtte selvsagt Cecilie en tur i stallen og stelle og ri Max. Så vi planla å kjøre fra Hurdal rundt kl. 12.00 Dette ga meg en mulighet til en tur rundt Hurdalsjøen. Jeg hadde lenge sagt til Cecilie at det hadde vert gøy å sykle den 52 km lange turen. Som sagt så gjort. Som vanlig når jeg er ute og sykler så får jeg vind også her. Motvind på hjemsiden av vannet. Men turen ble unnagjort på 2 timer og 10 minutt. Kl. 11.50 satte vi oss i bilen for å kjøre hjem. Vi var på Sandnes rett over kl. åtte så turen gikk fint. Resten av Pinsen gikk med til å slappe av og noe hagearbeide på 2. pinsedag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar