CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 24. oktober 2011

Greengrass fra Aidensfield



Etter en rydding i øl samlingen min så kom jeg over denne. Ja hvem husker vel ikke tv serien “Med hjartet på rette staden (originaltittel: Heartbeat)” som herjet på norske tv skjermer i lang tid. For oss som liker gamle kjøretøy så var denne serien en stor opplevelse. Hver fredag benket vi oss fremfor tv skjermene gjerne med noe godt å spise og drikke. Jeg må innrømme at når helge roen har lagt seg over heimen så smaker det godt med en kald en. Gjennom alle de episodene som jeg så på tv så fikke jeg aldri gleden av å kunne kose meg med en ekte Greengrass øl. Den en flasken jeg fikk tak på den havnet naturlig nok i ølsamlingen. Artig at serien var så populær i England at det ble laget øl til ære for gamle gode Mr. Greengrass.



Browhousfarm som var hjemmet til Greengrass i serien.



Alle husker nok verkstedet til Mr. Scripps



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar