CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 16. oktober 2011

Ukene flyr

Tiden flyr. Det har vert en uke med mye aktiviteter. Sist helg var vi som kjent en tur i Gdansk. Det var Tommy, Nauja, Anne og meg. En flott tur meg mange inntrykk og opplevelser. Håper at Anne og jeg får en anledning til å ta med jentene til Gdansk en gang. Vi kom hjem tirsdag kveld og kunne roe ned inntrykkene før vi gikk til sengs. Det ble en kort uke på jobb. Ellers så har jeg fått meg noen turer på Elixia denne uken. Onsdag var jeg på Nordsjøritt spinning som er en 90 minutters time. Torsdag ble det 55 minutter intervall spinning og fredag fikk jeg tid til en 70 minutters spinning med intervall trening. Lørdag morgen hadde jeg en 55 minutters spinning time som ble lagt opp som en sammenhengende langkjørings tur. Søndagen ga oss pent vær og derfor tok jeg en 4 mils sykkeltur fra morgenen av. Det var herlig å komme ut på hjul.



Her ser vi noen av husene som utgjorde bymuren. For å komme inn måtte vi gå gjennom buene.




Langs kanalen som går gjennom Gdansk ligger det mange flotte gamle bygninger. Her ser vi også sightseeing båtene. Vi tok en tur med den ene av disse.



Amber er en stor salgsartikkel i Polen, her i Gdansk er det en hel gate med smykker
og annen pynt laget av amber.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar