CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 10. mars 2011

Er sykkelsesongen begynt?

Ja det så slikt ut en stund. Mars måned startet med brukbart fint vær. Fredagen hadde litt dusjregn, men ikke mer enn at det ble en 3 mils rolig sykkeltur. Litt blaut ble jeg jo, men det betyr ikke noe. Skal en sykle ritt så må en kunne takle en regnbyge eller to. Temperaturen var så fin at det ikke ble kalt selv om det regnet. Lørdag var noe kald så da sto jeg over sykkelturen. Dessuten så hadde Anne og jeg vert på besøk hos Dag og Reidun i garasjen, så lørdagen ble rolig. Det ble stort sett VM. Søndag etter å ha sett Norge ta medaljer i skiskyting i Russland og sett Nordtug leke med svenskene ble det en sykkeltur. Målet var en 6 mils tur og det klarte jeg lett også. Noe av turen ble syklet sammen med Øyvind og Haakon. Det var Øyvind sin første tur ute i år så han valgte og ikke ta en så lang tur. Men som sagt jeg fikk 6 mil og er godt fornøyd med det. Så da så jeg fremover og var fast bestemt på å prøve å få til en til to turer i uka fremover. Men hvor lenge var syklisten i paradis. Frost i går onsdag og i dag er det snø. Det er ikke noe vær for en syklist. Får bare håpe at elendigheten gir seg så det er mulig å komme seg ut på hjul igjen. Det er bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på snarlig mildvær. Kanskje til helgen.



Klar for Søndagens sykeltur.



Slik så det ut på Sandnes torsdag formiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar