CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 11. juni 2011

Årets store sykkelshow


Ja nå er det over. Jeg kom meg helskinnet igjennom årets utgave av Nordsjørittet. Været var upåklagelig, nesten ikke noe vind og fin temperatur. Ja på værfronten var det ikke noe å klage på. Selve rittet var også i år perfekt. Ikke noe å klage på der heller. Ja faktisk så var det ikke noe å si negativt i det heletatt. Formen var fin, beina fungerte optimalt og jeg fikk jevn og god fart. Jeg hadde selvsagt et mål i år også. Med perfekte forhold så var målet mitt å sykle inn på en tid under 4 timer. Det klarte jeg dessverre ikke, årets tid ble på 4 timer og et skarve minutt. Vel, vel ikke noe å gjøre med det. Tross alt så er denne tiden den beste jeg har hatt på de 5 årene jeg har syklet dette rittet. Så neste år da skal jeg under 4 timer. Det er bare å fortsette den positive trenden jeg har hatt på treningen og i 2012 da skal jeg under 4 timer. Men det er mange ritt før den tid, så jeg får mange anledninger å teste treningsutviklingen. Neste ritt er om 14 dager så nå er det bare å lade opp. Det er også det siste rittet før ferien. Ha en fin Pinsehelg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar