CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 8. juni 2011

Er jeg klar????




Ja det er et godt spørsmål. Jeg tenker da på om jeg er klar til Nordsjørittet på lørdag. Det ærlige svaret er vel både ja og nei. Jo treningen har vert grei den i år. Jeg har fått sykle ganske mye i år også, jeg har passert 1.100 km på sykkelen ute. Jeg har også deltatt på i alt 8 sykkelritt til nå i år. Men ja, jeg kunne nok vert i enda bedre form. Det som er litt skremmende er at jeg de siste dagene har følt meg litt tom, mangler litt av de ekstra kreftene som jeg skulle hatt for å få et optimalt Nordsjøritt. Vell det er nok lett å syte litt, men sannheten er nok den at formen er brukbar. Det er nok heller mine egne mål som er litt for høye. Dere vet straks en halvgammel mann som meg får start nr. på brystet så mister vi alle hemninger og tror at vi er supermenn. Jeg får krysse fingrene og satse på at det blir et fint ritt. På lørdag starter jeg fra Egersund kl. 08.55 det vil si at jeg starter i pulje 11. Jeg tar buss fra ruten som går kl. 06.30 så jeg må tidlig opp på lørdag morgen. Men alt går om man bare vil.
Det ser foreløpig ut som vi i år skal være litt heldigere med været. Det er bare å krysse fingrene. Verre enn i fjor kan det neppe bli. Da hadde vi som kjent meget dårlig vær. Vi hadde ca 15 s/m motvind. Delvis regn og på det laveste var temperaturen nede i 3 grader. Krysser fingrene og håper på et bra ritt.




Foto fra Bros Challenge, fotograf Susanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar