CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 12. november 2010

Sykkeløl

Det er fredag kveld, jeg sitter med pc’en og jobber litt. Anne er i vinklubb med venniner, Tempoposten nr 4 er nå levert til trykking. Så det blir nok en uke pause fra redaksjons arbeid nå før jeg begynner å forberede meg til nr 1 2011.

Det er greit med et lite avbrekk, så blir arbeidslysten så mye større. Det blir spendende å arbeide med nr 1 for 2011. Dette skal bli et litt spesielt nr som trykkes opp i et større opplag. Grunnen til det økte opplaget er at Tempoklubben skal belta på vårens MC messe. Dette nr av Tempoposten skal da deles ut til de som besøker klubbens stand.

Jeg har brukt kvelden til å rydde litt i bildene jeg har av ølflasker, og da dukket denne flasken opp.





Det er for meg en artig flaske, en kan jo nesten si at det må være en ekte sykkel øl. Motivet er fint og det ser ut som paret på etiketten er uten på en fin sykkeltur. Flasken den kan jeg huske jeg kjøpte på en tur til Tyskland i 2003 tror jeg det var. Jeg kjørte Tempo Militæren min fra Sandnes og til litt syd for Kassel i Tyskland. Vi skulle på Herkules treff. Vi var 2 som kjørte Tempo tur / retur mens 3 stk kjørte følgebil med sine sykler på hegner. Det var en opplevelses rik tur. Selv om det var ganske krevende å kjøre en 1966 modell Tempo den lange turen. Det var et fint treff og jeg fikk kjøpt noen flasker til samlingen min på denne ture.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar