CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 28. november 2010

Tempoposten nr 4 2010

Ja når er den snart i postkassen. Årets siste nr av klubb bladet til Tempoklubben. Dette nr har mye stoff fra jubileumstreffet. Norsk Tempoklubb feiret 20 års jubileum i år og hadde sitt jubileumstreff på Lista gamle flystasjon. Det var lokalavdelingen i Lista og Farsund som fikk æren av å arrangere dette treffet. Mye folk kom det også på treffet. Dette har Roar Greipsland skrevet en fyldig artikkel om i dette nr av Tempoposten. Men som seg hør og bør så er det et stort mangfold av bilder fra treffet. Flere flittige fotografer har bidratt med mange flotte bilder. For meg ble det slikt at jeg dessverre ikke fikk delta på dette treffet, vår kjære lille venn Cecilie hadde sin første dag på folkehøgskolen på Hurdal Verk denne lørdagen. Så hele familien deltok her.

Men, men deg gjør ikke noe jeg har deltatt på så mange Tempotreff opp gjennom de 17 årene jeg har vært medlem i klubben at jeg har ikke tall på alle treffene. Ellers så har John Medhus skrevet en meget god teknisk artikkel i dette nr. Her kan dere også glede dere. Så nå er det bare å brette opp ermene å begynne på nr 1 for 2011 noe som blir 22 årgang av bladet. Det første Tempoposten jag laget var nr 1 1998 så nå har jeg vært redaktør for 13 årganger og til sammen har jeg laget 53 blader. Ja, ja det var litt mimring det er bare å stå på. Det er flere nr av klubb bladet som skal snekres sammen. God fornøyelse med lening av Tempoposten til dere som får den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar