CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 25. november 2010

Bronse medalje

På tirsdag kveld var jeg på et arrangement ”Sykkelen venner”. Dette var en kveld med oppsummering av sesongens turritt på sykkel. Det var et felles opplegg denne kvelden arrangert av Rogaland sykkelkrets og Bryne Cykleklubb. De forskjellige turrittene ble dokumentert med antall deltakere og en rapport om selve rittet. Det ble delt ut premier til deltakere i cupen for syklede km i ritt og i cupen for antall fullførte ritt. I cupen for km klarte jeg å sykle meg inn til 442 km. Med dette fikk jeg bronse medalje. Der måtte vi sykle over 300 km for å være med. I cupen for ritt hadde jeg 7 og grensen for premiering var 8 ritt. Så her var jeg tett opp ved premiering. Kanskje neste år klarer jeg mer enn syv ritt og mer enn 442 km. Ellers var det et foredrag om innstilling av sykkel, meget interessant.


1 kommentar: