CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 4. november 2010

Endringer på bloggen


Hei alle. Nå er jeg tilbake igjen. Det har blitt lite blogging på meg siden jeg opprettet denne bloggen. Tanken med bloggen var at jeg skulle skrive om mine Tempo aktiviteter. Det viste seg i ettertid at det var lettere sakt enn gjort. Det skjer ikke nok på Tempofronten for meg til å fylle en blogg på en god måte. Så nå blir det skriving om det meste. Men Tempo blir fortsatt en viktig del av bloggen, særlig på vår og sommer. Det er jo da det er mest kjøring med Tempoer. Ellers så vil jeg skrive om syklingen og trening og selvsagt så blir det litt skriving om ølsamlingen min. Nå i begynnelsen så vil det nok bli litt prøving og feiling her på bloggen. Jeg må jo bli litt mer vant til bloggingen. Vell nytt forsett. Nå skal jeg bli bedre på blogging.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar