CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 4. november 2010

Ut på tur aldri sur

Nå i høst har jeg slitt med en kraftig strekk i den ene foten. Til tider har jeg hatt så store smerter at jeg ikke har kunnet gå. I 2 måneder nå har jeg ikke kunnet trene. Tenk ingen sykling på 2 måneder. Verken ute eller på spinning på Elixia. Heldigvis så går det riktig vei. Det er nå blitt noen kortere spaser turer. Etter et besøk hol Heidi min naprapat så ble det fart i forbedringene. Regner med å besøke henne noen ganger til så skulle jeg være i gang igjen. Vi er så heldige å ha Sandveparken omtrent som nærmeste nabo. Så noen rolige turer med Diesel har blitt. Sanveparken er en perle. Flott å gå tur her, og ikke minst er det kjekt å se så mange som benytter denne flotte parken så sentralt i Sandnes.


Ingenting er så galt att det ikke er godt for noe. Siden jeg har vært tvungen til å holde meg i ro (noe som ikke er lett for meg). Har jeg hatt gode muligheter til å arbeide med Tempoposten. Både nr 4 som skal gå i trykken i de nemmeste dager og med nr 1 for 2011. Nr 4 2010 blir i stor grad viet til reportasjer fra Jubileumstreffet til Tempoklubben. 20 års jubileumstreffet ble avviklet på Lista.
Tilbake til treningen så satser jeg på å kunne starte med en rolig spinning time på onsdag. Så får jeg se resultatet etter den timen. Jeg må jo ikke komme på etterskudd med sykkeltreningen nå som jeg er blitt lagleder på et lag som stiller på Nordsjørittet. Det er bare å stå på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar