CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 5. november 2010

Pakke i posten

I dag fikk jeg pakke fra Danmark. En kar jeg er blitt kjent med på nettet. Han hadde 4 tønnelokk som han ønsket å kvitte seg med. Det passet meg fint. Tønnelokk er alltid gøy å ha. Jeg har noen Norske fra før. Jeg har blant annet fått noen av Bjørnar. Jeg har selvsagt Tou sitt lokk og Ringnes som tønnelokk med klokke i. De jeg fikk er selvsagt Danske ølmerke, men stilige er de. Det gikk greit å sende lokkene i posten, selv om det tok en uke fra Danmark. Forståelig nok da Danmark er så langt borte. Heldig vis så ble det ikke noe tull med fortolling og slikt dritt. Man kan jo aldri her i dette blodsugerlandet, her på berget skal vi jo som regel måtte betale avgift på alt.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar