CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 18. november 2010

Julen er i anmarsj

Mange drikker har blitt kalt livets vann, men jeg er ikke i tvil om hva som virkelig er livets vann. Det er Cola det. Ingen trenger komme trekkende med allslagslags rare kopier av Cola. Pepsi feks er bare noe sølevann som ikke kan drikkes av folk som virkelig vet hva de snakker om. Pepsi max er enda verre. Det går stort sett for alle slike lett produkter som ikke er blitt tørre bak øra og ønsker å etterligne originalen. Og dette vet jeg. Som ballast bak min påstand har jeg over 40 års erfaring og ikke minst så har jeg prøvesmakt over 10.000 liter med Cola, the real thing. Det verste som finnes er alle disse idiotene som jobber rundt i verden på diverse spisesteder. En bestiller en cola og får til svar, er Pepsi ok. Neeeeeiiiii, hadde jeg ønsket den dritten så hadde jeg vel bestilt den. Ja tilbake til tittelen, julen er i anmarsj. Så er det med glede at nå i tre uker har vi kunnet nyte og ikke minst beskue jule flasken fra Coca Cola. Hvert år kommer en ny fin etikett med gode gamle nissefar på. En fryd både for øyet og strupen. Ha en fortreffelig før juls tid med originalen.


1 kommentar: